Европа Директно Русе беше част от октомврийския Treasure hunt

Момче и момиче с маски пред рекламен банер

Образователната игра е инициатива на Младежки дом Русе заедно с Евродеск Русе и се проведе на 9 октомври. Отборите, търсачи на съкровища, са съставени от 2 участника и чрез приложението ACTIONBOUND се включват в приключението. Treasure hunt е част от информационната кампания Time to move, която се провежда през месец октомври в цяла Европа. Целта на дейностите е да популяризира възможностите за младежка мобилност. Кампанията се провежда от европейската Евродеск мрежа. Част от кампанията беше и младежкия еко – поход до хижа Минзухар, където, чрез забавни игри участниците научиха интересни факти за Европа, за възможности за пътуване и образование.

Теми
Предишна публикация
Европа Директно Русе през септември
Следваща публикация
Доверието на аудиторията и прецизното отразяване на фактите

Още по темата

Меню
Skip to content